Thursday, November 7, 2013

2013 Halloween Bash

Source: Personal Photo Archive


Halloween is over again. Time to countdown for the next one! Well, this is how I pulled together my last-minute Halloween warm-up. I won’t call it a party, since my friends and I ended up going somewhere else to dance.

Halloween já acabou de novo. Hora de contar os dias pro próximo  Enfim, foi assim que eu organizei meu Halloween de ultima hora. Nao vou chamar de festa, já que a festa mesmo foi num club.



Source: Personal Photo Archive

Source: Personal Photo Archive

Things that I (re)used:
-Mini cotton+gauze ghosts;
-Vintage pieces;
-Dark silverware;
-Dried flowers;
-String lights;
-White tulle (on the background, with string lights underneath);
-Black tulle (my “linen”);
-Orange fruits;
-Candles;
-Old creepy horror books;
-Cute black & orange glasses (the only thing I actually had to buy other than my costume).


O que eu usei (e reutilizei):
-Mini fantasminhas de gaze e algodao;
-Pecas vintage;
-Prataria escurecida;
-Flores secas;
-Luzinhas de natal;
-Tule branco (com as luzinhas por baixo, no fundo);
-Frutas alaranjadas;
-Velas;
-Livros velhos;
-Taças laranjas e pretas (a unica coisa que eu precisei comprar alem da minha fantasia).



Source: Personal Photo Archive

Source: Personal Photo Archive


Source: Personal Photo Archive


Source: Personal Photo Archive


 Looking forward to planning the next one already!

Ja estou louca pro próximo!